Brand & Redning MidtVest logo

Automatisk Brandalarmeringsanlæg ABA

Ved oprettelse af nyt anlæg eller ændringer i eksisterende anlæg skal du benytte nedenstående bestillingsløsning

Husk at der også skal bestilles Nøgleboks til et nyt ABA Anlæg

Læs mere om og bestil nøgleboks her

Vores brandvagtcentral kan på nuværende tidspunkt modtage signaler fra:

  • TDC
  • CSL/WebWayOne 

Flere er på vej.....

 

Bestil en test

Bestil ABA tilslutningspapirer

Bestilling af bilag

Der skal herunder vælges hvilke bilag der ønskes. Der kan vælges "Nyt Anlæg" Hvis denne vælges, vil du modtage de fælles nationale tilslutningsbetingelser. Derudover vil du modtage Bilag A: Procedure, Bilag B: Tilslutningsaftale, Bilag C: Blinde Alarmer, samt Bilag H: Kontaktpersoner. Disse bedes gennemlæst og udfyldt inden de returneres til vores mailadresse. Derudover kan der bestilles flg. bilag. Bilag D: Nedlæggelse , Bilag E: Overdragelse, Bilag F: Langtidsservice, eller Bilag H: Kontaktpersoner, der skal anvendes hvis der skal ændres i disse kontakter.

Skriv dit navn her

Hvilke papirer ønskes? *

Jeg vil gerne bestille tilslutningspapirer til ABA anlæg





Husk at personfølsomme oplysninger skal sendes via sikker postmail.

Tilladelse til behandling af data *

Telefon: 96281112

Mail: post@brmv.dk